فوتبالی

ساخت وبلاگ

ناکامی لوکاکو در جلب رضایت پریرا برای حضور در بلژیک

سایت رسمی فوتبالی - آندریاس پریرا، هافبک منچستریونایتد، مدعی شد که هم تیمی او، روملو لوکاکو، تلاش کرده تا رضایت او را برای بازی در تیم ملی بلژیک جلب کند. 

به گزارش فوتبالی، پریرا 22 ساله در بلژیک به دنیا آمده و در رده های جوانان برای این کشور به میدان رفته است. با این حال او تصمیم گرفت در تیم زیر 20 سال برزیل بازی کند که کشور پدری او است و برای دیدار دوستانه برابر آمریکا و السالوادور نیز به تیم بزرگسال برزیل دعوت شده است. 

پریرا به گلوبو اسپرت گفت: " لوکاکو تلاش کرد من را قانع کند.. او به من گفت که باید برای بلژیک بازی کنم. او همیشه با من صحبت می کند. من به او گفتم که این کار سختی است و این دو تیم شبیه به هم نیستند. بازی کردن برای بلژیک با حضور در برزیل متفاوت است. این تیم برزیل است ! من آنجا حس می کنم در خانه هستم.  و بعد او به من گفت که اگر چنین احساسی دارم باید از قلبم پیروی کنم و به تصمیم من احترام گذاشت. "

نتایج زنده فوتبال و اخبار فوتبال ایران و جهان در سایت فوتبالی دنبال کنید

برزیل در تاریخ 18 شهریور ماه به مصاف تیم ملی آمریکا می رود و 3 روز بعد رو در روی السالوادور قرار خواهد گرفت.

فوتبالی...
ما را در سایت فوتبالی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرش شیخ زاده footballiapp بازدید : 365 تاريخ : سه شنبه 13 شهريور 1397 ساعت: 19:00

 

ورزش > فوتبال ملیگاردین انتقال سامان قدوس از اوسترشوندز به آمیان را در بین انتقال‌های برتر بعد از جام جهانی قرار داد.
 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از گاردین، بعد از جام جهانی شاهد انتقال بازیکنانی به تیم‌های دیگر بودیم. بازیکنانی که در جام جهانی عملکرد خوبی داشتند و مورد توجه تیم‌های دیگر قرار گرفتند.

سامان قدوس یکی از بازیکنانی بود که برای ایران در جام جهانی به میدان رفت و مزد بازی‌های خوب خودش را با انتقال ۴۰ میلیون کرونی به آمیان فرانسه گرفت تا حضور در لیگ این کشور را تجربه کند.

قدوس در اولین بازی خود در لیگ فرانسه نیز موفق شد گلزنی کند تا تبدیل به اولین ایرانی شود که در لیگ فرانسه بازی و گلزنی کرده است.

فوتبالی...
ما را در سایت فوتبالی دنبال می کنید

برچسب : پرسپولیس,استقلال, نویسنده : آرش شیخ زاده footballiapp بازدید : 357 تاريخ : سه شنبه 13 شهريور 1397 ساعت: 18:58